Voor algemene en stichting overkoepelende zaken.
Het bestuur is verantwoordelijk voor alle algemene en overkoepelende onderwerpen, die niet over één van onze evenementen inhoudelijk gaan. Je kunt bij hen bijvoorbeeld terecht voor vragen over tickets, vrijwilligers, praktische punten of de catering.
Het bestuur is het beste te bereiken via de mail. Weet je niet precies bij wie je moet zijn?
Gebruik dan het algemene mail adres, bestuur@sinderlarp.nl.
Onze voorzitter gaat over voor planning, interne communicatie en officiële contacten met andere organisaties.
De voorzitter is te bereiken op voorzitter@sinderlarp.nl.
De secretaris gaat over algemeen contact met deelnemers, de website en de meeste vrijwilligerszaken.
Je kunt de secretaris bereiken op secretaris@sinderlarp.nl.
De penningmeester gaat over de financiën van Sinder Events en de tickets.
De penningmeester is te bereiken op penningmeester@sinderlarp.nl.
De materiaal beheerder is verantwoordelijk het inkopen en onderhouden van materiaal.
De materiaal beheerder kun je bereiken op materiaal@sinderlarp.nl.
De catering beheerder is verantwoordelijk voor alles wat met de catering te maken heeft, zowel voor de deelnemers als voor de vrijwilligers.
De catering beheerder is te bereiken op catering@sinderlarp.nl.
De vertrouwenspersonen zijn er voor gevoelige kwesties op de evenementen, die een deelnemer liever niet met het bestuur of de evenementen teams deelt.
De vertrouwenspersonen zijn te bereiken via vertrouwenspersoon@sinderlarp.nl
Voor alle vragen, ideeën of opmerkingen die over een evenement inhoudelijk gaan, kun je contact opnemen met de evenementen teams. Denk hierbij aan vragen over personages, kostuums, verhaallijnen en meer.
In verband met voorbereidingen heeft elk weekend evenement een mail deadline: mails die na deze deadline aankomen worden pas na het evenement bekeken.
Je kunt de teams bereiken op hun eigen mailadressen:
quon@sinderlarp.nl
Mail deadline: 2 weken voor het evenement.
dwaler@sinderlarp.nl
Mail deadline: 3 weken voor het evenement.
terrax@sinderlarp.nl
Mail deadline: 2 weken voor het evenement. Voor het indienen van een nieuw spelerspersonage ligt de deadline op 13 oktober 2024.
Heb je de informatie die je zoekt niet op de website kunnen vinden? Stuur dan een mail. Je kunt ook gebruik maken van onze eigen Community Discord, waar je vragen aan andere deelnemers kunt stellen.
Wij nodigen je van harte uit om deel te worden van onze Sinder Events Community Discord. Hier kan je in contact komen met onze community - andere deelnemers en vrijwilligers - om samen over onze LARP evenementen te kletsen.
De Discord wordt gebruikt voor voor- en napret, praktische en inhoudelijke vragen, kostuum hulp én officiële updates van het bestuur en de teams!
Onze stichting heeft een eigen telefoon, deze is tijdens evenementen altijd bij een bestuurslid of teamlid en kan gebruikt worden voor noodgevallen. In principe is dit nummer het hele evenement in gebruik, maar houdt 's nachts rekening met beperkte bereikbaarheid.
Deze is bereikbaar op 06 20978646.